8 juni

Sorry att uppdateringen inte alls är bra, jag tror nog att denna blogg är ganska mkt nedlagd men just nu finns inte så mkt annat att göra så jag tänkte att ja kan väll skriva ett bara för att lixom =P

Som ni ser så är det snart skolavslutning :D vilket känns väldigt skönt och jag ska som vanligt jobba på ica.
Just idag har det varit balen för 3:orna så jag har varit i bonstan och fotat Ida hon avr väldigt fin:)
Sen så var jag och så själva balen med johanna x2 och som vanligt så är alla väldigt fina och jag kan bara länga till det är en själv om ett år :D

Sen har vi även idag läst tal till varann i klassen och jag skrev till HAmpus och han skrev till mig, det var väldigt roligt att höra alla, man fick sig några skratt :)

Så nu har jag inte så mkt mer att säga så jag slänger in en bild på Ida från idag :)





Hades =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0