Tisdag =)

Idag har hela dagen känns som en måndag eftersom vi var lediga igår, men det gjorde absolut inget=P
idag har vi gått till tre istället för 13.20 för vi var på e4 och hade livsviktiga relationer men det var inte så jobbigt så det funkade, sen hade min grupp "redovisning" på peda, men vi skulle bara leda grupen i olika lekar så det gick bra, eller jag vet ju itne vad klassen tyckte men detkändes bra iaf =P

Ikväll har jag vart på klättringen för fösta gången efter lovet, känndes konstigt men skönt.
Men det suger att vi bara har en timma nu istället för två;P men det får funka iaf:)
imorron har jag sovmorron för jag och nadja är klara på psykologin :D så då börjar jag 10.15 skönt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0