18.05

idag har jag "flyttat" hem igen, och för en som inte förstår, så har jag och johanna varit sambos i tre dagar :)
vi har bott i hennes farmor och farfars lägenhet nu när dom är bortresta=P

sen har ja även haft match idag, vilket gick JÄTTEdåligt för mig, var itne alls min dag idag, vi förlorade även med 3-2=P
ikväll lär det bli en hemma kväll med familjen det ska typ bli skänt är lite seg så.. :)



just ja, igår hade vi fl hockeyn och vi kom etta bakifrån (A) men vi tycker ändå vi var riktigt bra, vi förlorade båda matcherna på straffar så vi gjorde ändå själva matcherna bra. Men det sög för vår andra match då ledde vi med 3-0 tills det inte var så jättelänge kvar men då sket sig allt och dom lyckades få in tre mål så det blev straffar där vi förlorade :) men för killarna i klassen gick det lite bättre dom kom 2:a så det var bra:) men de var iaf jätteroligt sen kunde man ju ha hoppats på lite bättre resultat men det kommer nästa år =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0