Första bergsbyglassen :)

Igår hade vi match mot mariehem och det gick väll bättre än förra gången iaf, men vi förlorade ändå =P
Åh det var så frukansvärt varmt när vi spelade och jag hade völl inte överdrivit med att dicka vatten innan matchen så så klart ska jag drabbas av vätskebrist efter första halvlek så att jag inte kunde spela så mkt mer i andra utan jag satt med tjocktröjan på och frös. Men jag hoppade dock in typ 5 min som forward och höll nästan på att göra mål, den gick just över ribban ;)




Sen idag har jag och johanna först legat på kyrkholmen och bättrat på brännan lite sen efter middan kom johanna och hämta upp mig för en tur till Bergsbyn för den efftertraktade bergsbyglassen :D det smakade riktigt bra måste ja säga sen blev det lite crusing i bergsbyn och sen hem :)
så nu sitter jag och väntar på att nån film som jag kan se ska börja sen blir det inte så mkt mera gjort ikv :) imorron får vi se vad dage bjuder på, både johanna och emelie är upptagan så jag får hitta på nått annat =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0