2010-08-11 14:18

Bara för att jag har tråkigt så slänger jag in ett inlägg här.
Nu har typ hela sommarlovet gått och snart är det skola igen vilket känns lite bådeoch =P
Idag så skiner solen och det är väldigt skönt, men själv så sitter jag på våran  balkong och gör inget, för mina kompisar antingen jobbar eller är inte hemma så därför sitter jag i min ensamhet =P inte jättekul men det finns inte så mkt annat att göra!

Men nästa vecka far jag och johanna iaf till stockholm från fredag till måndag vilket ska bli roligt, och just nu befinner sig emelie i gbg med oskar så dom har det säker trevligt:)

Ikv vet ja inte heller vad som händer jag skulle typ vilja fara och bada nånstans men tror iten det kommer bli av men vi får väll se:P
En god nyhet är iaf att jag och johanna har båda tagit körkortet nu under sommalovet vilket känns UNDERBART nu är det bara emelie kvar :)

Jaja nu ska jag inte sitta här längre, så peace out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0